Як вести бізнес он-лайн
Як отримати максимальне охоплення аудиторії, не витративши майже ні копійки на промо, знає керівник сектору комунікацій Офісу ефективного регулювання (BRDO) Тетяна Коврига, яка поділилася своїм досвідом сьогодні в рамках урядової комунікаційної платформи «Єдиний голос», повідомляє Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.
«Ефективна комунікація – це конкретна ціль, задача під конкретний проект; це чітке розуміння: для кого ви це робите і чому ви це робите; це вміння казати «ні»; це розуміння, що всім сподобатися неможливо», — зазначила Тетяна Коврига.
Вона назвала основні складові ефективних комунікацій, серед яких:
- Робити ставку на унікальність, а не на хайп;
- Реформувати свій власний стиль;
- Продавати емоції;
- Швидко реагувати на зовнішні події;
- Використовувати цитати спікерів;
- Вірити в команду.
Тетяна Коврига наголосила, що робота Офісу ефективного регулювання у співпраці з центральними органами виконавчої влади та бізнес-асоціаціями спрямована на покращення ведення бізнесу в Україні з фокусом на розвиток малого та середнього бізнесу і впровадження кращих практик регулювання.
На останньому засіданні Уряду ухвалено низку рішень з дерегуляції, зокрема, що стосуються послуг он-лайн. Все про ведення підприємництва за допомогою електронних послуг можна дізнатися у відповідному розділі на сайті Урядового порталу.
Під час зустрічі було також презентовано оновлений тематичний розділ про Реформи на Урядовому порталі. За словами фахівця з комунікацій Офісу реформ Ярослава Кутового, такі оновлення плануються щоквартально, щоб «кожна сторінка реформ мала актуальний контекст», з цією метою буде регламентована робота з фахівцями міністерств, відповідальних за реформи.
Окрім того, керівник комунікаційної команди Офісу реформ Катерина Співакова анонсувала план підготовки до Ukraine Reform Conference
, яка цього року відбудеться у Торонто, на тему незворотності українських реформ.