МОН розмістило інструкцію з реєстрації електронного кабінету

МОН розмістило інструкцію з реєстрації електронного кабінету

На сайті МОН розміщено інструкцію для вступників щодо роботи з електронним кабінетом – їх реєстрація буде відкрита 2 липня. https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/vstup-2018/ez-2018.pdf . У ній описані конкретні кроки для створення кабінету, його наповнення та подання електронних заяв, повідомляє Міністерство освіти і науки України

Зокрема, для реєстрації вступникові потрібно буде зазначити таку інформацію:

  • Адреса електронної пошти (вона буде логіном для входу в кабінет)
  • Пароль та підтвердження паролю – не менше 6 символів
  • Дані сертифікату ЗНО: номер (7 цифр), пін-код (4 цифри) та рік отримання
  • Дані атестата про повну загальну середню освіту: серія (2 літери), номер (8 цифр), середній бал.

В інструкції звертають увагу, що використовувати для реєстрації потрібно ту пошту, до якої вступник має доступ та яка не заборонена на території України. Також абітурієнтів просять запам’ятовувати вказаний пароль.

Окремо наголошується на тому, що цього року вступник має самостійно розраховувати середній бал атестата. https://mon.gov.ua/ua/news/vstupniki-mayut-samostijno-rahuvati-serednij-bal-atestata-prijmalni-komisiyi-pereviryati-pravilnist-obrahunku-rozyasnennya-mon Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених в додатку до атестата оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються.

Якщо в додатку до атестата зазначений середній бал, то обов’язково потрібно перевірити, чи за правильною методикою він розрахований. Якщо за неправильною, то вступнику потрібно самостійно обчислити бал за правильною методикою і вказати його під час реєстрації. На сайтіhttps://ez.osvitavsim.org.ua/ буде доступний калькулятор для розрахунку бала.

Також в інструкції є докладний опис того, як та в якому форматі завантажити фото та документи, за необхідності – зменшити їх розмір, подати або скасувати заяви, визначити їх пріоритетність тощо.

Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступників просять уважно ознайомитися з інструкцією, поширеними запитаннями-відповідями, умовами прийому до вишів та іншою необхідною інформацією. Вони є на сайті ДП «Інфоресурс» та МОН. У разі виникнення проблем з реєстрацією потрібно звернутися на електронну пошту: ez@inforesurs.gov.ua або за номером (044) 290-18-13.

Нагадуємо, що на сайті МОН розміщено відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступної кампаніїhttps://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/vstupna-kampaniya-2018/poshirenni-zapitannya-vidpovidi-pro-vstup-2018 , а з 25 червня почала працювати гаряча телефонна лінія та приймальня громадян щодо вступу 2018 https://mon.gov.ua/ua/news/25-chervnya-pochali-pracyuvati-garyacha-telefonna-liniya-mon-ta-prijmalnya-gromadyan-shodo-vstupnoyi-kampaniyi-2018 .

Раніше будь-хто охочий ще до початку вступної кампанії міг протестувати електронний кабінет вступника – така можливість була відкрита 25 і 26 червня з 15-ї до 16-ї години.https://mon.gov.ua/ua/news/mi-uspishno-protestuvali-elektronni-kabineti-ta-zavershili-yih-doopracyuvannya-odnak-kilkist-pidklyuchen-bula-v-razi-menshoyu-nizh-pid-chas-vstupnoyi-kampaniyi-direktor-inforesursu-oksana-byelik

Загалом тестування електронних кабінетів вступників пройшло успішно, однак до нього долучилася значно менша кількість людей, ніж зазвичай працює в системі під час вступної кампанії у дні її пікових навантажень. Про це розповіла директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік за підсумками тестування електронних кабінетів, що було доступне 25 і 26 червня з 15-ї до 16-ї години.

Спробувати зареєструвати кабінет та подати через нього заяви в ці дні міг будь-хто охочий. Для цього потрібно було заповнити форму згенерованими системою даними та подати заяву до визначеного інструкцією вишу.

«Напередодні вступної кампанії 2018 ми вперше зробили тестову реєстрацію електронних кабінетів, щоб перевірити роботу системи ЄДЕБО в умовах пікового навантаження та завершити її останні налаштування. Також це була гарна можливість для вступників спробувати попрацювати з електронним кабінетом, ознайомитися з його інтерфейсом. Однак, на жаль, пікові навантаження під час тестування були в рази менші, ніж зазвичай бувають у пікові дні вступної. Так, 25 червня максимальна кількість одночасних підключень була 700, а 26 червня – 1530», – зазначила Оксана Бєлік.

Першого дня було зареєстровано 455 тестових кабінетів та подано майже 180 тестових заяв, а другого – понад 830 кабінетів та майже 200 заяв.

«Звісно, ми очікували отримати більш близьке до реальності навантаження на систему, адже зазвичай в перші дні реєстрації та подання заяв маємо понад 10 тисяч одночасних підключень. Можливо, це пов’язано з тим, що така ініціатива була вперше й не всі вступники були до неї готові. Ми вдячні всім, хто відгукнувся на наше прохання, долучився до тестування та написав свої відгуки. Завдяки цьому ми доопрацювали певні налаштування, зокрема, вирішили проблему з тим, що некоректно працював один з варіантів вибору регіону», – підкреслила очільниця Інфоресурсу.

Вона також відзначила, що всі тестові кабінети вже видалені з системи, тобто їхнє подальше використання неможливе. Реєструвати ж реальні кабінети вступники зможуть вже з 2 липня до 25 липня, а подавати через них заяви – з 12 липня до 26 липня.

Нагадуємо, що цього року криптографічний захист електронних кабінетів вступників дозволить забезпечити максимальну безпеку для персональних даних. Однак створення захищених каналів може дещо уповільнювати роботу системи під час реєстрації кабінету або першого входу з нового пристрою.