Комунікації на сьогодні є основою успіху

Комунікації на сьогодні є основою успіху

Посилення голосу України на міжнародній арені – чому це важливо та як досягнути поставленої цілі, за допомогою яких методів та інструментів. Дану тему на сьогоднішній зустрічі у рамках #єдинигоголосу розкрив керівник відділу комунікацій у Європі при Міністерстві закордонних справ Великої Британії Ендрю Френсіс (Andrew Francis), повідомляє Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Він наголосив: «Комунікації на сьогодні є основою успіху. Як рука Уряду у міжнародному спілкуванні – нам це треба робити дуже добре, щоб посилити репутацію країни у світі».

Тому, як підкреслив Ендрю Френсіс, в урядових комунікаціях особливу увагу необхідно приділити плануванню. А організовуючи комунікаційну кампанію, варто продумати все до деталей: що і для кого мовець бажає донести, якої цілі досягнути, за допомогою яких інструментів та каналів комунікації, враховуючи інформаційні потреби сьогодення. «Нині люди «споживають» медіа-контент ТОДІ і ТАМ, ДЕ їм зручно», — підкреслив спікер.

Водночас він зауважив, що інформація не завжди є «королевою гри», інколи краще використовувати інфографіки чи якийсь наочний матеріал.

Ендрю Френсіс розповів також про роль бренда в комунікаціях на прикладі досвіду Великобританії та України. Було підкреслено, що бренд – це дія; кожна людина може бути амбасадором бренда. Бренд говорить про знання, досягнення, авторитет, інструменти тощо.

Важливою складовою для формування іміджу України та виходу на міжнародну арену є її бренд – Ukraine NOW. Тому українці мають показати свої сильні сторони в різних сферах – сформувати наратив успіху.

«Ukraine NOW – це важлива річ сьогодні. Центральна команда – передавайте активи тим підрозділам, які можуть вчасно їх використати на користь загальної справи. Без допомоги на місцях – нічого не вийде», — порадив Ендрю Френсіс.

  НАШ ГРАД