У Житомирі розробили пам`ятку з детальним описом процедури отримання субсидії
Віднині оформити житлову субсидію максимально просто. В Житомирській облдержадміністрації розробили пам’ятку споживачам з детальним описом процедури та переваг нової системи субсидій. Для отримання державної допомоги треба зробити три прості кроки:
— заповнити бланки заяви та декларації, які кожна родина отримала по пошті;
— надіслати/надати заповнені бланки до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації;
— дочекатися квитанції за комунальні послуги, в якій буде вказано розмір субсидії. А лист-відповідь про призначення субсидії заявник отримає протягом 10 днів після розгляду звернення.
Надання субсидій відбуватиметься за новими правилами:
— єдине обмеження, яке не дозволяє скористатися правом на державну допомогу – це здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тис. грн.;
— окрім заповнених бланків заяв і декларацій не потрібно подавати інших додаткових документів;
— субсидія призначається на 12 місяців, а не на 6, як було раніше;
— автоматичне продовження субсидії без повторного звернення;
— розмір субсидії можна розрахувати самостійно за допомогою калькулятора на сайті облдержадміністрації;
— якщо бланк зіпсований або неправильно заповнений, новий можна отримати у відділеннях «Укрпошти», сервісних центрах ПАТ «ЕК «Житомиробленерго», ПАТ «Житомиргаз», теплопостачальних компаній та в органах соціального захисту населення.
При виникненні запитань стосовно оформлення житлових субсидій, звертайтеся на «гарячу лінію» департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації за телефоном: (0412) 24-14-08.