На сайті Держпродспоживслужби можна оформити звернення щодо захисту прав споживачів

супермаркет продуктыОсновними порушеннями у сфері захисту прав споживачів є відсутність своєчасної та повної інформації про продукцію (66%), реалізація товару, строк придатності якого минув (27%) та відмова споживачу у реалізації його прав, установлених Законом України «Про захист прав споживачів», при придбанні неякісного товару, обміні якісного товару, наданні послуги – 4,3%. Про це у ході колегії Держпродспоживслужби повідомив директор департаменту захисту споживачів Держпродспоживслужби Олексій Квасніцький.

«Щодня до Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua надходять десятки звернень споживачів щодо порушення їх прав, тому хотілося б нагадати, що оформлення звернення згідно із рекомендаціями, розміщеними на сайті Держпродспоживслужби, та прикріплення підтверджуючих документів може суттєво пришвидшити їх розгляд», — наголосив директор департаменту.

 НАШ ГРАД

16.11.2017