Як подати скаргу в межах компетенції Національного банку

Як подати скаргу в межах компетенції Національного банку

долариРекомендації Національного банку України щодо деталізації інформації у скаргах громадян:
Національний банк постійно вдосконалює роботу з розгляду скарг та звернень громадян, намагаючись об’єктивно вивчити кожне з них та надати заявнику вичерпну відповідь по суті питань.

При цьому звертаємо увагу, що іноді викладеної у звернені громадян інформації не достатньо для ретельної її перевірки та вжиття заходів в межах компетенції Національного банку. Зокрема, це стосується скарг щодо порушень встановленого порядку організації та здійснення валютно-обмінних операцій.

Національний банк рекомендує громадянам у своїх зверненнях додатково вказувати деталі порушень, надавати підтверджуючі дані, включаючи фото, аудіо чи відео фіксацію, а також вказувати контакті засоби зв’язку для можливого уточнення інформації. Це дозволить підвищити рівень реагування з боку Національного банку на виявлені порушення та надавати заявнику обґрунтовану відповідь по суті звернення.

Національний банк нагадує, що згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» при зверненні громадянам крім суті скарги необхідно зазначити:

• прізвище, ім’я та по-батькові;

• місце проживання (поштова адреса: назва вулиці, проспекту, провулку, бульвару, тощо; номер будинку, корпусу, квартири, назва населеного пункту) та контактний телефон;

• e-mail – при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку.

НАШ ГРАД