Як відновити втрачене пенсійне посвідчення

Як відновити втрачене пенсійне посвідчення

Для кожного пенсіонера пенсійне посвідчення, яке підтверджує факт призначення пенсії, важливий документ, який, зокрема, потрібний для отримання пільг. Наприклад, на проїзд громадським транспортом, в окремих випадках – для отримання знижок в торговельних мережах чи аптеках. Що робити, якщо цей документ втрачено, пояснює Міністерство соціальної політики України

Якщо пенсійне посвідчення втрачено, його можна відновити онлайн чи офлайн. Обирайте один із способів:

  • Звернутись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України (перелік сервісних центрів в регіонах можна знайти за посиланням).
  • З собою потрібно буде взяти паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (РНОКПП) та заповнити заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. До заяви треба додати кольорове фото розміром 3х2,5 см.

Після виготовлення (орієнтовно до місяця), пенсійне посвідчення буде видано в тому сервісному центрі, який людина на власний вибір зазначила в заяві. За бажанням, пенсійне посвідчення може бути сформоване в електронній формі (е-пенсійне посвідчення), без виготовлення паперового, для його відображення в мобільному застосунку “Дія”. Електронне відображення пенсійного посвідчення на Порталі Дія має однакову з пенсійним посвідченням юридичну силу та строк дії.

Оформити онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Перейшовши за посиланням на портал, натисніть вгорі на кнопку «Вхід» і авторизуйтесь (портал дає можливість авторизуватись декількоми способами, тому оберіть – зручніший для вас, за допомогою КЕП чи Дія.Підпис, чи інший з пропонованих варіантів).

Потім

  • у лівому боковому меню натисніть на розділ «Щодо пенсійного забезпечення»;
  • оберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення»;
  • ознайомитись із запропонованою інструкцією,
  • у вкладці «Орган ПФУ» оберіть «Головне управління ПФУ у вашій області»;
  • заповніть необхідні поля анкети та завантажте скановані копії документів (РНОКПП; паспорт; фото та зразок підпису, який має бути чорнилами чорного кольору);
  • надайте згоду на обробку персональних даних та сформуйте заяву;
  • перевірте внесені дані та надішліть заяву до ПФУ.

Звертаємо увагу: розмір кожного файлу (сканованої копії) не повинен перевищувати 1 Мб; формат може бути JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл. Кожен файл назвіть за видом документа, який він містить.

При цьому у заяві треба буде зазначити, у якому сервісному центрі вам буде зручно прийти і отримати виготовлене посвідчення.

За посиланням – покрокова відеоінструкція.

За допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

Скачавши і встановивши застосунок, ви обираєте вкладку “До ПФУ”, там – розділ “Комунікації до ПФУ” і далі – “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

Потім виконуєте дії, аналогічні тим, які потрібні для оформлення посвідчення через портал Пенсійного фонду.

НАШ ГРАД

Добавить комментарий