У відділеннях Укрпошти можна зареєструвати бізнес
Міністерство юстиції та ДП «Укрпошта» підписали меморандум про співробітництво, який передбачає, що на базі відділень Укрпошти по всій Україні можна буде отримати реєстраційні сервіси Мін’юсту. Про це повідомляє прес-служба Мін’юсту.
«Укрпошта має унікальну можливість забезпечити українців якісними і швидкими послугами з реєстрації майна та бізнесу, адже поштові відділення є у кожному куточку країни. З іншого боку – це додаткова стаття доходів для Укрпошти», — наголосив заступник Міністра юстиції Павло Мороз.
Заступник Міністра юстиції також повідомив: станом на сьогодні до акредитаційної комісії надійшло майже 80 заявок, 35 з яких вже задоволено. Суб’єкти акредитації разом із нотаріусами та органами місцевої влади отримують повноваження із проведення реєстраційних дій щодо бізнесу та нерухомості. А громадяни і бізнес отримують можливість прозоро і швидко без хабарів і черг проводити реєстраційні дії.
«Я вже підписав та вніс на розгляд Мінінфраструктури зміни до структури підприємства для того, щоб увести реєстраторів як окрему структуру до Укрпошти. Сьогодні ми розпочинаємо підбір відповідних кадрів», — зазначив В.о. генерального директора «Укрпошти» Ігор Ткачук.
Укрпошта вже має досвід надання адмінпослуг. Адже на виконання доручення Кабміну саме у поштових відділеннях громадянами було оформлено 850 тис. субсидій. Ігор Ткачук також повідомив, що вже найближчим часом буде визначено 5 регіонів, які стануть пілотними для запуску проекту з надання реєстраційних послуг населенню.