Укрзалізниця розказала як діяти у разі збою онлайн-системи booking.uz.gov.ua

Укрзалізниця розказала як діяти у разі збою онлайн-системи booking.uz.gov.ua

Упродовж 4 грудня 2018 року було оформлено 244 тисячі місць для проїзду у пасажирських поїздах, із них 148 тисяч квитків (61 % від загальної кількості) — пасажири придбали через інтернет, решту – у залізничних касах.

Подібна активність купівельного попиту спостерігалася влітку 2018 року, коли за одну добу пасажири придбали понад 176 тис. квитків на поїзди. Для порівняння – у середньому за добу оформлюється близько 149 тисяч місць, причому більше половини квитків 77 тисяч (52 %) — через інтернет.

Укрзалізниця докладає зусиль для забезпечення пасажирських перевезень на новорічно-різдвяні свята. Наразі відкрито продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня і пасажири активно їх розкуповують.

Разом з тим, Укрзалізниця сьогодні, 5 грудня, знову констатує сплеск ажіотажного попиту, що засвідчує робота порталу booking@uz.gov.ua. У такій ситуації змушені закликати пасажирів зважено підходити до процесу купівлі квитків на поїзди. Адже станом на 5 грудня у наявності місця на поїзди у передсвяткові дати на найпопулярніші напрямки. Також, завдяки онлайн-системі Укрзалізниці пасажири можуть обрати квитки з пересадкою, якщо місця на прямі поїзди відсутні.

Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця почне продаж проїзних документів на додаткові. Очікується, що цього святкового сезону таких буде призначено не менше 30.

Нагадуємо, якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, що здійснювалася вчора, 4 грудня, у години пікового навантаження на систему залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: (044) 591-19-88, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

НАШ ГРАД