Найбільше порушень прав споживачів в інтернет-торгівлі

Найбільше порушень прав споживачів в інтернет-торгівлі

интернет50% звернень громадян у сфері захисту споживачів, які надходять до центрального апаратуДержпродспоживслужби, стосується інтернет-торгівлі непродовольчою групою товарів, — повідомив Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в інтерв’ю інтернет-виданню «Цензор.нет».

«Зараз найбільше порушень прав споживачів в інтернет-торгівлі. І тут відстояти інтереси споживачів дуже непросто. Тобі поштою щось надіслали, а повернути назад проблематично. Ми думаємо, як це врегулювати. Тому що доменне ім’я, умовно кажучи, зареєстроване за межами України. Суб’єкт підприємницької діяльності незрозумілий, пересилка відбувається поштою, і «знайди вітру в полі», — заявив Володимир Лапа.

посилка поштаВін наголосив, інтернет-магазин, який реалізує товари на відстані повинен надати доступ до інформації про організаційно-правову форму, повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи-підприємця; місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та місце фактичного проживання фізичної особи-підприємця; адресу електронної пошти та/або адресу інтернет-магазину, а також інформацію про порядок прийняття претензії. Тому відсутність такої інформації унеможливлює проведенняДержпродспоживслужбою повного та об’єктивного з розгляду скарг споживачів із проведенням позапланових перевірок таких інтернет-магазинів.

«Якщо хтось ховається і не декларує елементарних речей, передбачених законодавством, то ми будемо готувати законодавчі пропозиції, щоб у такому випадку компетентні органи мали право блокувати домен. У нас доходить до нонсенсу-крайнощів: та сама «ліва» горілка вільно продається через інтернет. Тут уже, як кажуть, дожилися до ручки. Держава має відреагувати. Тому на рівні законодавчих пропозицій це питання опрацьовуємо», — заявив Голова Держпродспоживслужби. 

Повний текст інтерв’ю читайте тут.

НАШ ГРАД